Monday 2 February 2015

Aku tanya apa khabar semua

Assalamualaikum

Baru- baru neh balik Penang, skang balik Penang naik bas da boleh jadikan agenda dalam sejarah..
Sejak mengandung memang da tak ke Shahab sana
Sebelum tu pun lebih kurang 2 bulan tak balik penang dgn bas

Perkhidmatan bas especially Bas Plusliner dalam kenangan
tenkiu bas bas semua
menghubungkan 2 hati yang jarak jauh neh :)
ok settle bab bas

sejak mengandung alhamdulillah
baik-baik saja
senang citer ujian tak terhenti di situ
ada lagi liku dan cabaran dia

awal mengandung alahan agak kronik
berat susut hampir 3 kilo
skang da naik sebanyak 4 kilo
apekah :')

pastu doktor cakap HB kurang mean aku adalah pembawa talasemia
mujur la hasben oke darah dia
memang perasan pun, dulu-dulu tak bole derma darah
tapi tak sangka efek dia bole tgk time ngandung neh
pekembangan anak oke so far

bebalik kpd jumpa hasben baru-baru neh
dia ada cakap
ampa, kalau takat nak tulis journey IVF bek tak yah
selalu orang nak tau harga dia , cost, ubat apa
senang sapa-sapa nak refer wat IVF nanti
info tu lebih berguna

eh??
macam tu plak
aku punya la touching nak citer babak-babak sedih
last2 kena pangkah dgn editor

oke2 
tgh berlapang skek, meh aku kirakan sumer cost secara rawak
jom ke page sebelah
sebelum tu
suka aku ingatkan
harga dan rawatan bergantung pada patient
pada hospital

so tak sama
kang tetiba ada yang serang doktor cakap apasal diaorg punya IVF mahal
jangan salah aku
oke
deal??

tak de kena mengena tajuk dgn isi
ABAIkan --

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...