Tuesday 8 October 2013

Haji

Assalamualaikum

Lama lak ase tak hapdate entry.. macamkan ada org kisah plak kan.. huk huk..
tak per.. iolss memang suka syiok sendiwi
sebetolnyer
banyak cerita yang jadi fews day neh
tapi sebab tak der pic kan, rasa tak meriah lak..
aku pun kalau blogwalking blog org suka tgk yang ada selit2 gambar
tapi kalau blogger tu bole stand dgn citer dia saja tnpa pic
dan ramai yang berpusu-pusu masuk blog dia
wa respect beb..
mean dia bejaya hiburkan reader dgn ayat-ayat yang mantap & tak bosan

so raya haji da dekat
ada yang buat ibadah korban tak???
aku InsyaAllah..tahun neh ada.. tu pun sebab laki aku yang buatkan utk aku
nak buat utk diwi sendiwi ntahkan bila

musim haji tahun neh, mak teh aku n anak dia azfar tepilih jadi tetamu Allah
Allahukakhbar..Alhamdulillah
before berangkat mak teh ada buat kenuri doa selamat
kenduri dibuat di homestay adik ipar mak teh aku
sebab dekat sket dgn sedara mara yang len

 tekong bacaan yassin is ust. yang memakai tudung purple lembut tu.. sora ustazah neh sedap bangat..macam orng ngaji dedulu


 on my left azmil, anak mak teh yang bongsu
pagi sebelum keberangkatan

about few week after teh dan azfar kat sana, one of their jemaah ada tag gambar teh dan azfar.. both nampak sihat dan ceria Allhamdulillah



Harapan semoga teh ngan kazen aku dapat haji yang mabrur.. 1st time for my kazen Azfar and 2nd for his mum.. itupun after 12 year ago.. again baru dapat peluang

da daftar haji?? 
kalau belum pegi cepat daftar.. dulu patotnyer kena ada at least rm1500 kan.. skang tak payah.. bagi yang bekerja buka akaun tabung haji then cakap nak daftar haji dgn menolak duit kwsp kita.. 
settle
insyaAllah umur panjang dan masih bejodoh dengan laki aku mean one of us tak meninggal lagi, tahun 2053 kitaorg pegi haji

-______________________-
  kerepot


No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...