Tuesday 20 May 2014

Tengok lah cemana

Assalamualaikum

Minggu neh niat asal nak balik Penang, sebab rindu gila kat boipren,
padahal baru jer jumpa last week,
bekepit sampai tahap nak masuk bawah ketiak dia..
itu yang tegila terus kot sebab bau ketiak terus angau sampai nak jumpa lima puluh juta kali
eh? suke la, laki aku kan.. apedahal
kata aku isterinya
kata hanya aku cinta kau seorang (HACKS) -- utk pengetahuan adik adik yang baru nak up, kitaorang da pakai ayat HACKS tu da lama da.. sejak dua menjak jer baru ada wayang/drama amek ayat tu,
zaman akak, plastik gula gula HACKS kita letak bawah plastik meja skolah tahu.. sebelah plastik gula gula HACKS ada pic Tomok kumpulan NEWBOYS, Q-FACE
bahahahahhaha

pagi tadi  kak pijin tanya aku
pengarah minta salah sowang pegi LANGKAWI jadi urusetia,
kames sampai ahad
fanis mau dak? akak tak bole

LANGKAWI??? TIME GAJI??? HOTEL BEST??? OHEMGEE!!!
terus mata jadi buntang
yang tadi aku isterinya, HACKS semua da sampai laut pantai chenang
daaaasaaaaarrrrrr sangat
tapi aku tak gelojoh
tanya jugak kat boipren, if he okay aku nak delay jumpa dia
dia kata oke jer pun
ke dia lagi suka aku tak der -- KENA SEMAK LAIN

nak jadi citer 30hb neh nak ke KL, pun sama urusan keja
terus rasa nak meroyan, tak tau nak jumpa boipren bila lak
so tadi da snap pic kalendar dan bulatkan begitu
bagi kata dua kat laki ai
by hook or crook we have to meet on these days
boipren kata tengok cemana
ai cakap lagi even dia keja, jumpa malam pun jadi la-- malam saja??? sesuatu sangat
nampak tak permainan dia--kau da delay nak jumpa orang lagi kau nak susun susun jadual dia
keji sangat

 

                  baideway on 27th, just Kedah, Perlis and Nismilan jer yang cuti untuk Israk Mikraj :)

oh boipren maafkan hamba yang hina
i love u so strong
nant ittew beli pepero.. suka tak????

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...