Thursday 9 August 2012

Balik Kampung

Assalamualaikum

Lately kurang bertenaga nak tulis
Keja x der banyak pun
tp x jugak bole duduk sesaja

owh.. aku pulang ke penang jap lagi
terasa bahagia sebab tak perlu meredah bas
tumpang keta kak fizin opis mate aku
dia akn drop kat Butterworth
so gigih naik ferry jer jap lagi
jauh di seberang sebelah pulau
kekasih hati akan menanti.. wahhhhhhh..

Bulan puasa neh
x pasti kapasiti org mcm mana..
berhimpit kah? oh no.. aku puasa.. perlu ketenangan (hoiii org len pun posa)
kalau tetibe nampak dari kejauhan anak gajah sedang berlari nak masuk ferry..
jgn tegur eh.. jgn lak pelik..
memang gitu peel dia.. nak2 nampak pak cik gard nak tutup pintu ferry
da aksi BOLT tu aku kasik..

bkn aper..
aku malas nak tunggu next ferry.. lambat..
nak kutuk lebey2 perkhidmatan ferry
kang cakap x sedor diri..
da laki keja Penang Port.. redho je la..

doakan aku selamat sampai
pak cik gard jaga pintu ferry..
watch outttttt!!!..
ko nampak aku berlari pastu nak2 time tu jgk ko nak ttp gate
ke laut aku campak ko..
x pasal2 ko bebuka minum air masin..

sekian


No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...