Tuesday 28 August 2012

(^,^)

Assalamualaikum

Sapa tenguk rancangan 30 minit Ustaz Don.. aku ase ramai yang tenguk.. kalau tak tenguk pun mesti penah dgr nama dia.. Beliau ada personaliti tersendiri.. Popular ala2 Ustaz Azhar Idrus.. Semart ust neh.. Ilmu dia tinggi.. Bebaru neh beliau telah melangsungkan perkahwinan.. Tabarakallah.. 

Tree story, personally aku memang kagum dengan anak muda itu (ayat tok guru silat) hehe.. wife dia pun hebak jugak.. katanyer medic student..

ramai ler media letak pic wedding kaple neh.. but.. this picture really catch my eyes..

sukeeeee bangaaaatttttt... nape aku x der wat cenggini dulu.. sunnah nabi tu.. x per.. balik kang jumpe laki aku weekend neh aku suh dia buat.. better than never.. yer dok.. wakakaka..

x der kan aku share pic raya.. meh la letak barang sekeping dua (bajet cam ader org mntak letak pic jer) keh..keh..keh

me n my another half


tuhan jagakan dia..
dia kekasihku kan tetap milikku 
(agak2 laki aku cair tak? lagu neh tuju ke dia.. fikirkan)

p/s: aku letak nama tajuk emoticon neh (^,^) .. nak tau kenapa? aku x de ideanak letak  tajuk aper yang seswai.. sungguh tak tipu..

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...