Tuesday 7 January 2014

Gedik tak kenal siapa

Assalamualaikum

Sapa penah pegi pameran 3D kat Shah Alam sana? penah? tak penah? kalau tak penah, meh kawan ngan aku.. tak yah susah susah travel jauh jauh.. sapa yang diutara neh, kat Star Parade ( Pacific) alor setar ada pameran 3D sehakan-hakan di shah alam.. kau bayar rm15 pegi la mengedik cemana pun dalam tu.. lagipun rm15 neh untuk tabung bantuan sakit mata apa ntah.. kira mengedik sambil beramal.. gituuuuu

kalau da kata sehakan-hakan jangan nak bayang havoc sangat.. agak setimpal dengan bayaran.. aku cara-cara biasa pun da teruja.. bebelit belit badan aku punya la nak posing kasik  real kekdahnya

masa pegi tu ari sekolah, so aku laki bini neh memang  first visitors la.. hoiiiihhh kehmain eksaited lagi
aku - wahh kita yang petama neh.. tak segan sangat nak posing
laki - kalau dgn ampa tu, ramai orang pun ampa heran ka???
tuuuuuuuuuu statement laki yang kawen ngan aku baru 3 tahon..punya la telus ayat dia.. tebayang lak lagi 30 tahon ayat dia kat aku cemana kan

-______________-

kalau da dinamakan tempat untuk begambar, aku apa ada hal.. kalau takat nak diri tegak jer, bek aku pegi tangkap gambar majalah sekolah kan miahahaha








aku taruk few gambar je la.. yang lebey mengedik pun ader.. kang nant letak banyak-banyak ada jugak yang muntah hijau lak

pameran neh ada sampai Bulan Februari, sapa-sapa dekat boleh la pegi
:)




1 comment:

Unknown said...

is suka sungguh tengok gambaq2 fanis ni... pandai noh... mang menjadikss... cumil2 (^___^)

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...