Tuesday 21 January 2014

Hari Tua Saya

Assalamualaikum

Alhamdulillah, beganjak lagi usia aku nampaknya.. Dua Puluh Lapan Tahun.. kalau dari segi logika da tempoh matang sangat da neh hehehe

Bila usia da makin beganjak satu benda yang aku boleh nilai diri sendiri adalah aku da tak gelabah mana skang neh especially dalam membuat satu satu keputusan besar
syabas diucapkan

kalau zaman hingusan nak beli henpon harga dua tiga ratus pun aku da heboh seantero dunia
semua tahu aku ada henpon baru
adik adik yang baru nak up, ini perkara biasa okeh, ahkak da lalui semua neh
itu tak temasuk hati dan perasaan lagi,  contoh nyer lah tetiba perasan diri sedang diperhatikan kat warung oleh seorang mamat pun da yakin sangat mamat tu ada hati kat kita, padehal kita tak tau, pin tudung yang patut bawah dagu ada kat tepi pipi.. 
-___________-

dalam angka dua puluh lapan tahun aku da tak bole main-main lagi
skang da plan untuk ada umah dan saving yang kukuh
kena displin betol betol hopefully jadi kenyataan
Amin

Bab anak plak, aku masih yakin rezeki tu Allah akan bagi bila sampai waktu yang seswai
jujur aku makin tenang dalam hal neh, tak de nak sentap sangat da bila orang tanya or tengok status kawan-kawan di facebook yang update tentang kehamilan or kelahiran
im okay with that, besides we are running into a treatment
Alhamdulillah

Tumpuan lebih kepada suami dan mak ayah skang neh, especially mak ayah.. their health are a bit down lately mak dgn sakit lututnya dan ayah with his diabetes, a bit worry actually

 baru td dapat adiah pesembahan koir dari bebudak opis, baris depan meja pastu nyanyi
maluuuuuu itteeeewwww
thanks opismate
:)

Doa aku mudah mudahan rezki betambah di masa depan, amal ibadat pun makin sempurna
kesihatan yang baik itu jer

selamat hari tua fanis
(^,^)
 


2 comments:

Inn said...

Hepi belated besday. Baru hari ni tau akan kewujudan blog ni. Tu pun sebab search muda resort tadi.

Ni saya kongsi apa saya dapat kat wasap ni.

'Jika tiada rezeki anak, mungkin diberikan rezeki mertua yang baik. Maka kita lebih bahagia dari mendapat anak liar.'

Mula2 baca tu macam sentap juga tapi bila fikir balik, betul juga. Iman kan tak boleh diwarisi.

Anyway, good job with the blog. memang tak kering gusi baca.

wan-nis said...

Salam,
thanks tinggal komen, bole sy tahu siapa inn? tq

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...