Thursday 16 May 2013

Bt Feringghi~ Here we Come

Assalamualaikum

Berada dalam kelompok kerja yang kecik, sangat menyenangkan.. keakraban, kerjasama tolak ansur adalah sangat tinggi.. Kau rancang apa pun InsyaAllah menjadi.. Macam tu jugak time nak ke Bt Feringhi neh.. Nak wat family day kekdahnyer.. tak der nak plan bersungguh pun, skali sedang elok jer belangsung.. Alhamdulillah


Pembahagian kerja dibuat seminggu sebelum tu lagi.. carik tempat aku, bab masak kak liza, bab hangkut mengangkut kak pijin..bab membakor maswan yang lain bantu seba sket.. simple jer.. tapi sangat berbaloi ('',)

 pak lang menunjukkan bakat

wan mengaplikasikan pengalaman

tesengih jer aku bila 2 jejaka neh offer diri nak balut hamper.. tak sangka bebakat.. keh..keh..

ini umah yang kitaorg sewa
dari jemaat sampai sabtu
10-11 mei 2013

special thanks kat laki aku, sebab taja penginapan.. ini rumah tamu Penang Port punya.. selaku staff penang port laki aku adalah bekelayakan utk sewa dengan bayaran yang murah.. sangat selesa plus lengkap dengan barang-barang dapur.. tapi aku tak tido sana pun malam tu menyebabkan rakyat jelata semua murka dengan aku hehe.. mak ikut laki mak nak.. mak isteri solehah.. T_________T

 menu banyak malam tu.. ikan neh antara nyer lah.. yang len ada ayam, daging sosej bihun nasi goreng.. pendek kata menu - menu obesiti sume ader
kalau sedey berat badan naik sila ngadu kat tapak kaki



gambar tak banyak aku amek.. eh, bukan tak banyak.. aku tak amek pun hahah.. padahal ramai lagi.. bos aku, pengurus cawangan sik pun ada.. tapi aku kan bizi melahap.. mana sempat nak amek pic.. neh pic aku cilok ajo..

desas desus mengatakan program neh best.. nak buat lagi.. 
hamboiiiihhhhh


2 comments:

Unknown said...

terbaik!!

@kutopsecret said...

Berada dalam kelompok kerja yang kecik, sangat menyenangkan.. keakraban, kerjasama tolak ansur adalah sangat tinggi. <<<<<<<<<< statement fanis mmg sy setuju. ok, kami di sini cuba utk membuat kelompok yg kecik nak buat family day, kalo berjaya Ogos ni boley fly.

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...