Thursday 30 May 2013

Renjis

Assalmualaikum
 

Walimah kazen aku selamat berlangsung bebaru neh di Nismilan.. Alhamdulillah semua berjalan lancar penuh kesederhanaan.. kali neh punya wedding sambutan dia lain sket, sebab kami berarak dari Penang dengan bas.. 

Tujuan dia hanya satu.. biar sesat bersama sampai pun besama.. gituuu.. sedangkan sebelum neh rombongan kawen di sebelah utara pun ramai yang sesat berpecah belah, inikan nak sampai ke selatan nun.. aku isau ader yang patah balik semula jer.. nak-nak lak ini pestime kazen aku carik orang jauh, janganlah di carik pasal nak menduga jalan di tempat orang..

bertolak jam 11 malam dari umah mak cik aku, kitaorg sampai putrajaya around 4.30 pagi.. niat asal nak stay kat sana sampai matahari naik terbatal dek kerana ada Hari Belia.. drebar bas tak sanggup nak tesekat di sana nant..

pasrah la sume rakyat jelata.. sebab tak kesampaian nak jalan-jalan di Putrajaya.. mostly sedara-mara aku lom penah sampai Putrajaya lagi.. tak per semorang..nant kita buat rombongan lagi okeh!!! give me five

selesai subuh, kitaorg gerak g RnR kat mana nta (nampak sangat kau tido) so bekpes kat situ then terus g Nilai walaupun kedai banyak tak bukak lagi.. muehehe.. selesai mengetuk duit di Nilai terus kami gerak ke homestay sementara nak tunggu majlis akad nikah malam Sabtu tu..

majlis : 24hb mei 2013 (akad nikah) sanding 25 Mei 2013

 ini sebahagian dari rakyat jelata..

 ini tuan tanah.. baju ini agak menyedihkan aku sebab jadi tak seperti yang aku nak.. bukan salah tailor tapi salah aku.. corak kain yang salah buat baju aku jadi macam tak cukup kain T_T ..bekali laki aku tanya.. kompem ker nak pakai baju neh.. haha.. aku kan yakin.. blasah sudah..

 the doctor's couple azfar & fadillah

 majlis akad nikah


 time akad nikah mak aku paling emo selepas mak pengantin.. ekceli mak aku jaga diaorg adik bradik sampai la skang.. yang kecik skali pun skang da skola menengah.. lama tak lama mak aku jaga dekat-dekat 10 tahun jugak

antara ayat mak aku
kawen da anak menakan andak (panggilan mak aku) neh.. rasa baru sangat seterika baju skola kat far.. neh nak besiap dia kawen pulak

mak-mak sangat

 aku dan mak membesar bagai JOHAN !!!!

suke yeh nak kawen.. hehe 
tahniah-tahniah

pengantin kertu

1 comment:

@kutopsecret said...

pengantin kertu..boleylaaahhh...

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...