Thursday 9 May 2013

Buku Skrap

Assalamualaikum

Bebaru neh bos email aku.. minta buat buku skrap.. ini adalah kepelikan.. da tua bangka nak buku skrap..tak selari dengan tuntutan usia dan kerjaya

pestu cecepat aku tepon bos.. verify balik ngan dia.. sekali betul la.. dia cakap our CEO akan bersara dari Perbadanan.. so setiap pengurus cawangan kena buat 1 hasil buku skrap utk dibuat kenangan.. citer tentang anggota memasing, letak pic ker, latar belakang cawangan ke caner..pepandailah.. dalam email tu siap tunjuk contoh lagik

aku bab cenggini memang agak ke-happy-an.. sebab bab nak buang masa neh aku pakar.. sangat pakar..

maka terhasil la ini..

 ini muka hadapan.. owh yer.. aku siap gugel design hokey.. punya la semangat.. benda bulat kecik-kecik tu nama dia paper quilting kalau tak silap aku.. mengentel la aku buat menatang tu.. tapi iolss suka.. mak iolss is hantu lak ngan iolss sebab buat semak kat umah kan.. minta sidai kain pun aku tangguh dulu hua..hua.

 ini adalah our CEO yang akan bersara.. ekceli tak penah pun aku direct keja ngan beliau.. time kat KL dulu sikit la.. tapi sejak kat Kedah neh setahun sekali la aku jumpa.. nways banyak jasa dia kat Perbadanan.. tq datuk zaini bin md noor

 gigih tak? gigih tak?

 letak satu column utk bos aku.. nampak tak gambar motor seketul tu.. haha.. bos aku nek motor cenggitu okeh datang keja.. vrooooommmmmmm... dengar motor dia kat pekan guar neh.. poyo jer kan.. tp ekceli bagus ada motor besor bunyi kuat neh.. indicator samada dia sampai opis or kuar opis.. senang nak menghiprokit diri.. wakakakka



 untuk column aku n kak pijin kasik cantik sket.. nama tuan tanah yang tolong buat kan.. so kehmain aku design.. ropol-ropol tu aku amek dari bekas hantaran keh..keh..

 ini bahagian belakang a.k.a last pages.. aku men tekap letak jer, janji abes

last sekaliiiiiiii



+







+









+






+

this skrap book is made from 
old calendar dats belong to my hasben's office


yeayyyy !!!!!!
sangat menjimatkan

2 comments:

Kebun@macap said...

Tqvm, buku skrap saya dah terima ianya amat bermakna dan akan menjadi kenangan abadi utk saya dan sudah tentu bila teringatkan PPSPPA sekali sekala akan saya tatapi buku skrap ini.

wan-nis said...

Salam,

Saya menganggapkan respon yang saya terima adalah daripada Datuk Zaini,man tan CEO Perbadanan.. dan saya amat berbesar hati Datuk sudi meninggalkan komen di blog saya.. terima kasih kembali

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...