Wednesday 15 August 2012

Hari Ini Hari Rabu

Assalamualaikum

hari ini hari Rabu..
hari Rabu yang bikin pekan sekecil Guar Chempedak akn huru hara
asal nya pekan neh aman2 dan tenang2 aja

tapi tidak hari Rabu
tidak jugak hari rabu + bulan puasa
sebab kehuruharaan akan betambah..
dengan bazar nyer sebelah petang..
dengan pekan hari nyer sebelah pagi

nasib baik pekan hari tu hanya ada pada hari ini
hari ini hari rabu..

mari saya bwk anda sama2 huru hara dengan saya..
dan disebabkan huru hara itu pada hari Rabu jugak lah
keta aku tecampak sampai bangunan jauh berbatu..

gambar no. 1-4 adalah pemandangan bwh.. seawal 7.40 am


 meja yang sebelah tangga tu meja org beniaga bazar ramadhan di sebelah petang.. tangga tu nak naik ke opis aku.. opis ko ader?

 gambar seterusnya adalah pemandangan atas..  tgk lah kubah2 kedai yang melambak2..

 pandangan tengah

 belok ke kiri

 kanan

                                            tengah semula.. lapan lagi
               amacam? teruja nak datang opis saya.. LAI..LAI.. bak kata   
                                             apek juai tembakau..

p/s: selamat ulang tahun pertukaran aku di Guar Chempedak.. setahun da yer.. kejap masa belalu

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...