Thursday 25 July 2013

Bantuan Raya ~ weeeeeeeeeee :)

Assalamualaikum

Alhamdulillah
Tahniah yer sume penjawat awam
merasa jugak bantuan raya kita yer.. rm500

lima hatus henget!!!
banyak tuuuu
golongan marhaen memang tunggu sangat la
nak-nak aku

brani tak brani aku
bebaru neh list bajet raya
aku topkan skali duit bonus
padehal PM x der umum lagik
hua..hua..
kata tetiap tahun ada kan
itu yang yakin sangat tu
keh..keh

buatnyer PM announce
Penjawat awam nak bonus?????
blah kau..blah kau
kenaikan da 2 kali dpt
lagik mau bonus
keja tak seberapa..ceit!!!

mau aku mengelupur tika dan saat itu
bebudak salam dapat duit
salam ngan aku dapat cekelet 2 posen
bole???

pe pun
syukur sangat
:)
misiku kuza adalah mencari kueh raya




No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...