Tuesday 31 December 2013

Berakhir dua ribu tiga belas

Assalamualaikum

Sejak Ahad hari tu aku da gelisah memikir blog aku neh.. tak hapdate lama tu tak per lagi miahahaha sebab da tau dasar pemalas kan :( tapi yang sedih kalau tak sempat nak mengakhiri entry pada hari terakhir 2013

aku kalau hapdate entry memang di opis jer.. curik masa seminit dua.. seminit dua??? *matakeatas* kalau nak hapdate kat umah memang tak aaaa... malas nak hadap laptop yang giler lembbbbssss tu.. nak jadik citer sejak ahad tenet di opis macam hayam lagi.. nyampah aku... tapi dalam diam aku bedoa memintak la line tenet oke at least sebelum ofis hour arineh

skali da bolehhhh.. hoyehhh... tenkiu la kat Juruteknik kitaorg.. menyempurnakan hasrat murni aku neh miahahaha

so lagi beberapa jam kita da beranjak ke duaribupatblas.. Alhamdulillah tahun neh kira oke jer
nak kata sendu sangat pun tak.. nak tak kata happy gilos pun tak jugak
so so jer

i think im ready for 2014 dan beberapa perancangan telah dirangka sedikit sebanyak pada tahun hadapan.. kita tengok menjadi ke tak.. wakakaka

dear,

2013
thanks for everything.. you treat me well.. Alhamdulilllah
last but not least

GOODBYE

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...