Sunday 11 March 2012

Bateri Cabel Laptop

Assalamualaikum,

aku masih bersiaran di opis.. macam biasa tiada picture-picture baru yang boleh aku campakkan.. dalam pada masa yang sama, aku masih dirundung ketakutan dimana sumpahan orang-orang ketika berkursus.. mana kan tidak.. aku da bagai fotographer tak bertauliah mengambil gambar kawan2 sekursus dan tanpa rasa bersalah dan yakin pada diri lalu berkata


oke tak pa.. bagi email atau kita jadi fren dalam fb.. nanti fanis upload pic ampa sumer..


maka. dengan itu. kawan2 aku time kursus yang memula malu2 untuk bergambar dengan rela hati membiar kan diri mereka menjadi bahan2 objek aku untuk bergambar sebagai kenangan..motif? aku nak tangkap pic gedik sorang2 kat taman landskap intura malu... so aku angkut semorang amek pic bersama2..

tapi hakikatnya , hatta di saat ini tiada sekeping gambar pun aku upload gara2
 
Rosaknyer Bateri Cabel Laptop

T___________________________________________T

maafin aku rakan-rakan kursus.. aku berjanji, seusai aku punya wang, aku akan upload pic yang kita tangkap eh
 
Yang benar,
aku yang bersalah

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...