Thursday 22 March 2012

Kenari Merah Yang Jahat

Assalamualaikum..

Kenari Merah Yang Jahat ~ kenapa aku tak tenguk no.plat dia eh.. kenapa.. kenapa?? kalau tak aku letak besaq2 da.. Aku BOLD kan.. Aku Italic kan dan aku Underline kan number keta kenari merah yang jahat.. GRRRRRRRRR!!!!!!!!

aku nyaris kemalangan... T____________________T gara-gara kenari merah yang jahat.. suka aku tekankan beberapa kali kenari merah yang jahat... menunjukkan betapa jahatnya pemandu kenari merah yang jahat tu..

aku tidak mengatakan aku pemandu behemah.. seat belt dipakai ketika naluri berkata ~ ntah2 ader roadblock per kat depan tu.. kelajuan ditambah jika lampu isyarat kuning.. parking tempat yang dilarang (sekejap jerk).. bayar parking tak ikut caj y ditetapkan (saman pun lom bayo)

akan tetapi....

kejadian tadi aku akui bukan SALAH AKU.. salah KENARI MERAH YANG JAHAT tu.. sebab dia kuar simpang tak tgk sebelah kanan.. sedangkan aku agk laju memandangkan tak de kenderaan lain dihadapan.. bukan nak minta yang tak diingini berlaku.. 

akan tetapi (suka lak gn ayat neh)..

kalau aku tak sempat BREAK td.. sama ada aku atau pemandu kenari merah yang jahat tu, akan menyahut seruan MAHA PENCIPTA.. siyes aku cakap.. kalau kena td memang nahas sebab VERRRRRYYYYYY THEEE CLOSSSSEEEEE...

yang paling aku GGGGGEEEEERRRRRAAAAMMMM nape la hon aku tak nak bunyik la pulaakkk.. rosak rupanyer.. aku kan baik ati.. x pndai nak main hon2 ni sgt.. abes kuat i jeling mcm nak telan org jer.. tgn x reti nk tekan hon .. itu yang bila masa hon tu rosak aku x tau.. sedor2 nak guna x kuar bunyik~ eh jap.. jgn salah kan aku okeh.. kan ker aku da ngaku aku x de la pemandu y behemah sgt.. so kondisi keta aku kurang alert sket..

gagahkan diri drive sampai opis.. i kan ratu air mata.. terus tipon laki aku.. biasa la.. dgr sora laki sndri.. harus la aku nanges meratapi kejadian td~ aiseh.. ayat x leh blah.. aku cakap la cengini.. cengini.. kenari merah jahat.. bla..bla.. hon x bunyik.. bla.. bla.. ketaq.. bla..(amek tisu lap hingus) sambung lagi.. bla..bla..

jumpa lak Shai opis mate aku.. citer ngan dia.. pastu tnya la~ shai, awat hon keta fanis x mo bunyi.. dan dia jawab.. keta bisu.. T______________T

bila aku da cooldown sket.. baru la tingat dosa bala sume.. pasneh kena lebey hati2 bak kata laki aku.. nyawa ats jalan neh kdg 50-50 jer.. tak nahas ats kecuaian kita, bole jadi ats kecuaian org len.. mcm entry aku tentang arwah pak cik amer bebaru neh..

itu sahaja laporan trafik di www.bilarasanaktulis.blogspot.com.. 

kepada pemandu KENARI MERAH YANG JAHAT...

SIAP HANG.. AKU JUMPA.. AKU CUBIT PERUT HANG.. bley tara tu???

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...