Sunday 4 March 2012

Hilang

Assalamualaikum

Skang peel aku nak tajuk men simple2 jer.. catchy bak org skang cakap.. aper yang hilang? dompetkah? keropok moni kah? handsetkah? oh tidak..

aku yang hilang sebetolnyer di alam blog.. siyes.. aku rindu nauuu nak merepek meraban neh.. apakan daya.. aku teda di sini.. aku sedang berkursus di Institut Tadbiran Awam Negara Wilayah Utara di Sg Petani dari 27 Ferbruari - 1 Mac 2012..

Da la baru balik kursus.. laptop lak charger rosak.. so memang tenggelam la aku sebulan dua neh.. nak beli charger mahal kot.. road tax keta lak tamat 14 Mac neh.. so makna nya aku akan diammmmmmm terus T_______T sebab no money nak beli charger laptop.. aku tanya kawan2 aku.. brapa harga charger.. so derang cakap ori nyer RM185  local dalam RM80...

aku akan bersiaran dari opis je la.. itu pun kalau keja x kejar aku.. tapi kalau keja sampai tak leh nak panggung kepala memang bekubur la sebentar blog neh.. iyer2 jer aku amek pic bebanyak nak campak dlm blog sekali habuk pun tarak.. sbb dr handfon x leh nak send ke laptop..


keja banyak.. itu dulu setakat neh.. moga ketemu..

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...