Monday 26 March 2012

Pe'el Busuk..

Assalamualaikum

ingat tak kalau dulu time skol, ustazah cakap kalau tengah azan jangan masuk tandas.. sebab time tu syaitan berebut-rebut, berasak-asak, berlumba-lumba lari masuk tandas.. ingat tak??

ingat tak kalau time sekolah rendah, mak ngan ayah ko cakap caner pun, totaaapp nak dengar cakap cikgu,ustaz,tecer yang cakap..  sket cekgu.. sket cekgu.. cekgu cakap yang betul.. nanti cekgu marah klu x dengar arahan.. padahal konsep kira matematik guna lidi penyapu dan lidi mancis mendapat jawapan yang sama.. sebab cikgu suh guna lidi mancis ko ase jawapan lidi penyapu adalah salah.. ingat tak??

tapi aku nak citer pe'el busuk masuk tandas td tu sebetolnyer.. ntah kenapa aku neh.. asal dengar azan jer.. nak-nak tu la ase tak nyempat-nyempat nak masuk tandas.. geram nyer la.. pada hal tahu amalan tu tak baik masuk tandas time azan..kalau la boleh tenampak syaitan tu, ntah2 boleh nmpak aku dgn syaitan tu sama naik je berebut-rebut siap tolak -menolak lagi nak masuk tandas...

nak tahan PU (past urine~bhs standard doktor2) ke BO (bowel-opened) x elok lak kan.. aku lak jenis susah nak BO.. so tetiba ader feelin tu baek la ko cecepat qado hajat.. kalau tak, merasa la ko tunggu seminggu lagi nak dapat feelin yang sama..

pastukan aku selalu tebayang muka syaitan yang sama saing masuk tandas dengan aku tu bentuk + muka cenggini..





 
sapa ingat?? hehe.. sekali keluaran asuh la pulak..

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...