Thursday 10 October 2013

Homestay di Titi Gajah

Assalamualaikum

















cantik tak??? ini homestay oke.. macamkan rumah family jer kan.. aku bukan nak cakap ape la.. homestay paling tebaik yang penah aku masuk.. macam nak jer aku cakap kat tuan homestay neh.. boleh tak jual homestay neh kat aku, so that aku boleh stay sini

kalau citer bab stay homestay, apa jer yang kita bole expect kan.. ye lah.. bukan hari-hari ada orang mengadap nak bersihkan semua.. time ada yang nak sewa baru tuan tanah besih seba sikit.. itu belum masuk bab ada tv tp siaran hampeh.. nak masak air, cerek lak meletop sbb lma sgt tak pakai.. nak guna toilet pun kadang tak tenang.. ye lah.. join toiletkan.. ada yang tombol elok.. ada yang tak

tapi tidak pada homestay sini.. memang elok diaorg jaga.. ada 3 bilik.. so pada sesiapa yang nak sewa.. homestay neh terletak di titi gajah area anak bukit kedah.. nak cari pun tak susah.. aku tak tau nama homestay neh apa sebab homestay neh abang ipar mak teh aku punya.... nak kata jauh sgt dr bandar alor setar pun tak jugak.. around 20 minit jer..

neh no contact tuan tanah : 0195603775
sowi.. nama lupa tanya

 


No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...