Thursday 31 October 2013

I story U listen

Assalamualaikum

Bila da start transfer semua gambar, nahhh kau..87 keping kesemuanya dengan berbagai-bagai cerita.. tidak lah patik rajin nak mengerah memori yang tak seberapa neh.. maka apa yang terasa nak cerita ai campak-campak jer kat sini okeh..

cerita pertama berkenaan raya korban.. hamek kau.. punya la peram lama.. kalau lembu tu manusia, habes da kenuri arwah untuk dia.. binik si lembu pun da abes idah.. gituh

 jika dapat dilihat di sini, tiada baju kurung dikenakan.. muehehe.. sebabnya, nant bab nak proses lembu family kitaorg jugak..maka dicadangkan t-shirt family haruslah dipakai pada hari berkenaan.. tidaklah ubah kami seperti pekerja catering 
-___________-

 lembu sekarang harga kehmain mahal lagi.. sederhana besar cenggini hampir 3000 lebey.. nampak ke lembu??
bagi yang tiada tshirt, baju sehampir mungkin adalah diwajibkan
ini adegan merebahkan lembu, bab tarik tali neh wayang jer lebih hatta masih mampu mengukir senyuman

 ketua katering adalah yang  tunjuk gaya peace tu.. mak sapa la neh.. 
oh yer.. mak aku jugak pemegang rekod 3 tahun berturut-turut proses perut lembu..sudah dibilang tidak, tetapi mau jugak
maka bau mak aku????
kalau aku bg jawapan  jugak isau 3 minit lepas tu aku jadi batu da

 kazen from left zati and kak ngah

 
kita besarkan sket gambar neh..
kata nama pihak penaja, harus inteprem lebih
personally tima kasih sangat ler ke laki aku neh.. kalau ikutkan aku yang nak cukupkan duit utk buat ibadah korban neh, entahkan bila.. so demi merasakan binik dia neh tak der "kenderaan" di "alam" sana, maka laki aku menyediakan seekor kenderaan.. kumawo oppa :')

last but not least, aku berharap agar Allah menerima ibadah korban aku serta 6 ahli kelompok yang lain.. daging korban selamat di sedekahkan dan dikekahkan pada hari tu juga

sekian


No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...