Thursday 23 January 2014

Powerbank dan keterjebakkan

Assalamualaikum
 
Aku nak beli powerbank da lama, sejak tahu kewujudan beliau dan kelebihan kelebihan yang ada, maka sejak dari itu jugak aku asyik-asyik la zikir kat tinga laki aku mintak dia survey and jenama apa yang bagus
 
tapi tiap kali laki aku gtau jenama sekian sekian dan kapasiti, tiap kali tu jugak aku mencebik cebik cakap mahal tak mampu suma, dia sampai naik pening.. ada yang murah aku cakap kapasiti kecik, bila ada kapasiti besar cakap tak der duit lak nak beli lak..sian laki aku

aku syak tiap malam skang neh laki aku buat semayang sunat, mintak Allah kurniakan pada dia kesabaran yang maha tinggi nak hadap mutan yang bernama isteri
-______-
 
 satu hari laki  aku tunjuk satu web neh.. aku ase satu dunia da tahu tentang website lelong.com.. aku je baru tekulat-kulat kagum sensorang, kat situ banyak gila jenis powerbank dari semurah murah alam ke semahal mahal angkasa.. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aku tak tengok sangat pun yang powerbank tu

mata aku banyak tengok baju, aksesori umah, henbeg, benda benda kiut miut sampai naik juling mata
murahhhhhhhhhhh giler rasa macam nak guling-guling beli semua barang
mouse tu tinggal tak tecabut jer roll atas dia.. hoiiihhh saiko saiko
 
konsep website neh ada certain waktu harga dia murah gila gila so kau kena cek selalu dan barang dia limited.. contoh powerbank aku neh, time dia open price harga merudum gila dan sorang customer entitle satu barang jer.. macam tu jugak dengan lain lain barang
at last beli la jugak powerbank yang satu neh.. aku beli yang kaler hijau
kapasiti kecik jer la.. kurang kurang orang tanya
ada powerbank tak???
AAAADDDDAAAAAAAAAA 
keh keh keh

 
 
RM8.88 + RM6.00 = RM14.88
murah hoii murah


 

2 comments:

dahlia said...

Adooiii..murahnye....mcm nk pengsan...citer pasal powerbank ni...akk pon ada kisah pasal natang yg 1 ni

wan-nis said...

yer ker?
kisah apa tu
story mory skek

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...