Thursday 21 August 2014

Mana nak mula dulu neh?

Assalamualaikum

Sungguh lama tak update apa-apa, sampai tak tahu dari mana nak mula,
cerita terkini atau cerita selepas raya
jadi rasa-rasa kita main hentam saja

cerita lepas raya
raya tahun neh sama jer, tak der ubah apa-apa, masih sama termasuk la keanggotaan kami laki bini
masih berdua and we are doing fine, alhamdulillah
for those trying to conceive without any luck, just be calm
Allah know best, yang penting kena ada usaha, my hubby and i masih continue di hospital
tapi aku tak penah citer, sebab klu google TTC punya strory, jalan citer sama jer
so chill okeh :')

bebalik kpd citer raya
petang raya tu abang aku watsup pic anak buah aku, si umair
tgh nebulizer and admit ward
gundah gulana jugak aku, nak pasang strategy inform kat mak time tu,
mak neh neng yatimah skek
apa yang berkaitan anak branak dia, especially the cucus , dia isau lebeh
seperti jangkaan belenang la air mata mak, isau la apa la, ckp sapa nak jaga sume
ye la, si umai pun da ada adik kan, mana kak ipor nak tgk dia lg
kebetulan ayah masih di alor star, sebab ayah slalu cenggitu, balik penang lewat aku dan mak akan blk dulu
bila mak cakap dgn ayah, mak oke skek sebab ayah kata lepas nebulizer umai da strong sket
raya ketiga aku da balik alor star, terus pegi tgk umai, dan malam tu jgk mak aku request nak jaga umai
sayang cucu katanyer, baiklah

mana mak aku tak meroyan tgk pic neh, sedeh sangat nampak gaya tu, padehal tak der apa sangat pun, abang aku pun kehmain saiko tunjuk gambar neh, jeles kan dia tak dapat balik raya sesama
abang aku polis, so cuti raya tu paham je la kan cemana kekdah dia tu
 -____________________________-

fatimah azzahra
Alhamdulillah, kawan baik aku Zati da slamat melahirkan baby gal pd 2.8. 2014
mudah sungguh urusan kelahiran baby dia.. cuma baby pre-mature sebulan sebelum tarikh
now on off dgn kuning baby, biasa baby memang camtu kan,
nama diberi Fatimah Azzahra binti Amar Fariz
Azzahra skang penjeles, pantang aku tepon ummi dia
dan dan merengek la apa la, aku lak da terindu rindu nak gayut dgn mak dia lelama
sampai aku cakap kat zati, aku rindu dia, aku rindu nak cakap dgn dia lama-lama
tapi anak dia tak kasik.. lesbian sangat statement aku

 ummi zati  and her precious dotter
aku ngan zahra memang pesaing skang neh, tak per zahra, mujur awok tecik lagi
nanti nak curik ummi awok  bawak gi jenjalan
videoclip raya pendang & yan-->>> here!!

pengalaman yang tak bisa aku lupakan.. aiseh ayat nak minta sepak
tetiap bulan perbadanan kena buat perhimpunan bulanan, perhimpunan neh kena ikut turn
so kebetulan lepas raya baru baru neh, cawangan kami yang kena anjur
budak ofis aku sowang neh, ada amek job buat video pengantin, video iklan semua
so dia cadangkan buat video raya ofis kami, sebab barang2 buat v.clip dia ngan team dia still ada pada dia
nak jadik citer, sume setuju dan selepas briefing yang seminit dua tu berlaku semua masing2 amek tugas blakon tu bagaikan da tahap pelakon Datuk Rahim Razali

Ya ampun, tak mudah yer nak buat video neh, gelaaaaaakkkkkkkkk je manjang
bak kata Shai (owner camera)  
mujoq la tak dak dialog
mintak ampa nyanyi ja, tu pun dabel dgn sora anuar zain dan elina
kalau pakai sora masing2 hancoq video neh
bhahahhahahha,
but we are really enjoy the moment,
even bos pun bg kejasama and we were so supportive
tak der nak marah ke apa bila kena shoot dua tiga kali, haihhh la budak2 ofis.. me love all of youu

sehingga ini dahulu
ada masa citer lagi
babai :)





No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...