Sunday 27 July 2014

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum

Haaaaa esok da raya.. ya ampun apesal cepat sangat neh..
tau kan kalau aku tulis blog kompem besiaran dari opis
so paham tak skang?
lokasi aku kat mana
yaaaaaaaaaaaaaaaa.. aku keja
tapi tak pe, aku da madrem bos da
mana tau kalau kalau dia tekena madrem aku, lepas la nak kuar opis awal skek
tak banyak skek jer
kol 10 pagi pelepasan? agak-agak?

Aku kategorikan Ramdon tahun ini Ramdon paling sendu
Terawih-- kelaut
banyak nauu lopongnyer
even semalam last day terawih pun tak pegi
bagus fanis

keta-- buat pasal
hoiiii apesal keta aku penjahat sangat
dengki
anak anak buah sekalian sebenornya moksu neh ada rancangan nak bagi sowang limaploh henget
duit raya, tapi keta kelisa tu pendengki, dia pun nak duit raya juga
so moksu cut bajet jadi 5 henget..

bila keta pun sakit, tuan keta dabel sakit
bulan ramdon neh saja dekat keta rm700 lesap
betol eh kata org
manusia neh kalau pun sakit, timing dia tu boleh edjas lagi
kalau keta sakit, dia pedulik apa.. sini kau bak duit aku sakit.. bawak bengkel cepat

apa pun tepaksa redhoooo
nak wat cemana kan..kate nak raya
nak tak nak kena baiki jugak

ujian skek da melalak lebih, kat gaza sana tu, lagi tinggi ujian dia
hohohoho

kat sini aku mewakili semua ahli kuarga sanak saudara memon ampun dan maaf
andai terkasar bahasa telebih bicara
selamat hari raya, maaf zahir dan batin
hati hati memandu
:)



No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...