Thursday 5 February 2015

Happy 4th Annivesary

Assalamualaikum

Empat tahun suda
Ya Allah sekejapnya masa berlalu

Terima kasih Allah atas ikatan ini
Ikatan yang semakin mendekatkan kami dengan -Mu Ya Allah

Alkisah
aku sebenornya terlupa da hari neh annivesary
buka facebook then ada kawan wish hasben dia
aku pun macam eh.. aku pun kawen bulan 2 jugak
macammmmmmmmmmmmmmm

cepat2 tanggal cincin
kat cincin ada tarikh akad nikah
Ya Allah
Hari neh la anniversary aku

itu baru cara-cara empat tahun kawen
da terlupa
kahhhhhhhhhhh
apa la.. tak lomentik langsung

next week hasben aku turun aloq staq
time tu la kita gi makan-makan eh

Pestime weh lupa annivesary
selalu dari 1hb 2 aku da stendby da
nak wish la
nak prepare adiah la..

tahun neh lupa sunguh2

to my beloved maman
tahun neh perkahwinan kita betul-betul di uji
jerit perih nak wat IVF
Alhamdulillah we make it
walau bergelen air mata kita sedekahkan

me love u maman
walau u urut ai guna kaki
kasar betol gurauan u

jaga!!!!



1 comment:

@kutopsecret said...

HAPPY ANNIVERSARY MY PREN

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...