Wednesday 3 October 2012

Dalam Kereta

Assalamualaikum

Kruk krak kruk krak (sound efek patah2 jari dan betol kan urat pinggang) 
Minggu ni agak kesibukan amat.. apa yang aku sibuk pun tak tahu..
tapi kat opis memang tak duduk sesaja
kalau ase2 tensi sket aku suka curik time untuk blog..
nanti keja kita continue... bole?

Antara kita ader yang ke opis memandu sendirian bukan? 
macam aku neh jarak sejauh 21.8 km dan stengah jam memandu
jauh jugak tu.. walaupun x der jammed apa tp ada kala ketikanya memang jemu
eh baru kota sarang semut.. eh baru bukit besar.. bila nak sampai guar..???

bila memandu sendirian neh macam2 kita bole wat dalam keta..

macam aku bole jadi biduanita air mata - ye la, kadang masalah neh bukan bole semua nak dikongsi kan.. so agak2 x bole nak lepas kat opis n kat umah kita lepas dlm keta.. so smpai opis x der nak bwk mslh mcm tu jgk d umah.. sumtimes it helps me alot..


oloh-oloh.. kalau aku nanges ghupe gini kompom ramai nak dtg mujuk wakakaka

jadi penyanyi- nih ciri-ciri aku tepaksa follow lori yang besar gedabak.. nak2 lak keberanian overtake  tu di tahap paling minima, dari nak serah nyawa better follow jer.. pemanduan 50km/j akn buat mata aku pun mengecil.. gunakan time neh test sora.. volume mcm mana besar pun x der siapa tahu..



mat jenin - paling aku suka.. sebab berangan kan.. tiada sebarang caj dikenakan.. kalau depan aku suzuki swift da berangan nak keta tu.. dlm radio teka lagu itu saja (suria) dpt lima ribu aku dlm keta neh siap2 berangan nak beli mcm2 pakai duit tu.. poyossss!!!

serba betol - aku ase sume neh ada pada semua yang pemandu.. antara monolog dalaman ~ 
ishh dia neh bukan nak bg signal..
ishhh parking apa mcm neh punya senget.. 
ishh slow sgt aih.. owhhhhh patot ar slow,org tua yang drive.. 
ishhhh x syg nyawa, overtake iku suka..
amacam???? penah tak.. hehe.. aku slalu ckp kat mak aku sesampai di umah.. arineh atas jalan tu sume org salah.. aku jer y betol bwk keta 

ampa semua lak lagu mana? sama dgn aku ka?????
nant stori len..
jom continue keja




No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...