Tuesday 9 October 2012

Tak Sabaq

Assalamualaikum

Bulan lepas mak ada tanya
adik (kata ganti nama y sgguh manje) nak join p Bukit Bendera tak?
nak..nak.. dengan sapa lagi
ngan bebudak tadika..
boleh..boleh..

suka diingatkan di sni.. walaupun asal ku, mak ayah ku, laki ku adalah dr Penang.. tapi aku tak penah jejak pun Bukit Bendera.. harapnyer.. Lim Guan Eng x der nak reject keasalan negeri kelahiran ku.. dan mak aku adalah Pengerusi Tadika Taman Bersatu walaupun anak dia y kecik skali yakni aku da tgl tadika DUA PULUH TAHUN yang lalu.. wakaka

dan sejak itu.. dalam diam aku menghitung hari
hendak ke Bukit Bendera..
siapakah yang semangat lebih tika dan saat ini..
budak tadika kah? atau aku yang tua bangka..

oh Bukit Bendera
wait for me..
hasbenku.. wait for me toooo ( so.. aper motip skang)


No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...