Thursday 7 June 2012

Air

Assalamualaikum

da dua hari ayaq kat opis x dak.. mujoq ari neh da khames.. sok lusa cuti.. mau kata sok ari gheja confirm pundi kencing aku rosak.. duk tahan saja (tudia.. kuar abes utara aku, klu mood suam2 kuku molek guna bhsa ibunda lagi ase feeling gitu)

stat x dak ayaq kelmarin.. koi 11 pagi lebey mcm tu.. aku kan jenis besiaq (kerap kencing) so bila tau x dak ayaq neh mula la gelabah.. nasib baek aku oke ja semalam.. x lak besiaq mcm selalu..

bila masuk waktu zohor aku duk pikiaq sensorang.. kat mana la nak amek wuduk.. pikiaq aku punya lama sampai koi 3.30.. tak sudah aku turun p bangunan sebelah.. heran.. jiran sebelah menyebelah ja kot.. tapi bangunan sebelah ada ayaq..

gigih la aku turun dari tingkat dua.. jalan p bangunan sebelah naik tingkat 1.. tgk2 ats bangunan scary.. so turun balik.. menapak lak aku p kedai sebelah2  mana tau depa bagi tumpang toilet..

tgk2 ader tandas awam.. syukur bangat.. dekat2 setahun aku kat opis neh x tau lak kat bangunan sebelah ada tandas awam.. hehe..  amek wuduk..  penyahtinjaan segala.. naik ats g semayang terus..

baru jer ayaq x dak dua hari.. da nak meroyan2 kan.. org len tu.. kadang ader yang makan tahun kot..  insaf U_U

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...