Tuesday 5 June 2012

Catatan Ringkas

Assalamualaikum

1- Kucing aku da serah pada Nor Azi.. budak opis aku.. terpaksa serah tanpa rela setelah dapat tentangan kuat dari ayah.. ala.. macam citer Twilight tu (contoh x nak kalah) Bella tu kan manusia biasa.. edward kan vampire.. mcm aku kan manusia.. kucing tu.. kucing la.. mean haiwan.. eeeiiii ayat aper neh?

2- ari kames balik lambat kol 5 lebey.. hew..hew..hew.. perkata ganjil dalam hidup aku

3- aku kerah laki aku wat homework opis.. tesenguk2 la mamat tu tunggu aku settle keja..

4- remember tentang ini ? so tugas aku kena ceduk lauk kat tetamu.. bukan aper.. konsep dia ingat org belakang..sian tuan umah if lauk x cukup.. bkn nak kte apa la.. kdg tetamu ceduk dgn gigih sgt.. so waktu peak hour tu.. kn tggu tgk jgk.. supaya tetamu tenang jer..jgn gigih menceduk..tetamu da reda aku tinggal jer kaunter lauk tu.. datang jenguk if kn tmbah lauk itu jer..

5- kak ngah a.k.a khartini da selamat menikah dgn abg mi a.k.a suhami rosli

6- niat mak nak sambut bufday fayadh tercapai juga.. menu mee kuah acu buat.. ngan ayam bakor.. nyumm.nyumm.. si budak tu x mkn aper pun.. mak n pak menakan serta golongan dewasa y mkn lebey2 hehe..

7- cuti selama 2 hari ahad dan isnin membuat kan aku sgt lemau pd hari selasa bila ngadap meja kat opis.. warghhhhhh ngantok beb ngantok

itu sahaja.. ringkas x?

2 comments:

Unknown said...

ringakas ka... macam panjang ja fanis.. hehe (^___^)

wan-nis said...

hahah.. panjang eh.. nant kasik cut lagik

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...