Tuesday 12 June 2012

Habuk Masuk Mata

Assalamualaikum
abg igt tak org penah citer tentang induksi?
aa..dapat ka? bila?
15 Jun ni sampai 22 Jun di Janda Baik Pahang
jauh gak.. memang lama ka?
hurmm.. mmg lama.. tp ni dikira plg pendek..
dulu almost 2 weeks or lebey
ok..
(sume di ats situasi dlm msg)
09/06/2012
around 11 am laki aku sampai dr penang.. giliran dia trn a.star lak
slalu klu dia trn a.star kami akn kuar jejalan
pas zohor kami gerak
dlm keta aku keep mention tentang induksi
cakap lama kali neh nak pegi.. bila lak aku nak jumpa dia

laki aku cakap
mcm tak biasa lak..
ms di kl dulu bole jer..
lagi la jarang jumpa

yer..
mmg dlu bole, skang aku kememeh
klu 2 minggu aku gap x jumpa laki aku
mula la.. sedey, sentap, emo x tentu pasal


10/06/2012
pagi2 aku da sebak semacam
awat ni???
sedey......---> habuk masuk mata
la.. macam tak jumpa da
hurmmmmmm---> byk lak habuk masuk mata neh..
kenapa bukak beg abg balik
baju mana?
hehe.. amek la yang hitam tu.. sehari pakai.. bau ka?
bau ---> sebakul da habuk masuk mata

12/06/2012
emosi da stabil sket
bila pikir ari nak induksi makin dekat
down lak..
kali neh sbb melibatkan exam sama
so...... i dun like..

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...