Sunday 9 February 2014

Kabhi Kushi Kabhie Gham

Assalamualaikum

Selalu hari Sabtu tak der maknanya aku nak tengok hindustan, sebab selalu time tu tak aku ada atas bas..  aku atas katil.. konsep dia sama.. dua dua aku tido
kelmarin disebabkan aku ada aktiviti mendobi yang sangat banyakkkkk banyak  maka sedikit sebanyak kena korbankan masa tido.. aku syak kain dalam raga umah aku neh beranak pinak.. padehal dalam umah 3 orang jer kot.. dia punya gunung tu...hoihhhh.. bikin panas

tinggal khidmat lipat kain tu ada d ipoh jer kan.. kalau tak sekali kan da baju baju aku neh
tak per kita bedoa beramai ramai bagi khidmat lipat kain tu maju so dat cawangan dia berada di seluruh lokasi berhampiran anda seperti di giant, tesco dan lain lain

Sepagi aku membasuh dan menyidai.. petang sket melipat lak.. letssss bebeh kutip kain kita longgok depan tv.. da ghupe mak mak sangat da kan gaya aku time tu.. sedang elok membentang kain.. skali tv3 tayang citer kabhi kushi neh..sedap gak layan neh.. nak nak aku da ingat ingat lupa

sambil sambil melayan aku da ingat sket sket jalan citer dia.. part mana yang sedey..part mana lagu best.. memori kian menyegar.. citer neh mula tayang 2001.. skang da 2014..
13 tahun sayangku
aku tengok retis-retis dia cenggitu jugak.. aku neh da macam ke-tua sangat huk huk

apa yang pasti persamaan
2001 & 2014
tacing tengok citer neh masih sama..hati masih tisu, mata masih bekaca-kaca
semacam orang lain yang seratus lima puluh juta kali  masih tesedu sedan tengok citer
MAAN

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...