Sunday 16 February 2014

Siri jelajah kitar semula

Assalamualaikum
 
Last week ari rabu aku ngan kak pijin pegi buat siri jelajah kitar semula di tabika kemas.. eeewaahhh tajuk kira nak siri jelajah ajer.. padehal tabika yang kitaorg pilih sedepa jer jauhnya.. tajuk kena gempak..
 
kenapa pilih tabika kemas? sekolah rendah ada. sekolah menengah ada..  kenapa tak pegi???
jawapan dia sebab pendidikan awal itu penting.. bak kata pepatah.. nak mendidik itu biar dari rebung.. bila besar tahap kesedaran sivik tu da ader
 kan... tol tak???


krikk...krikkk
*cengkerik*

ye la ye la aku tipu.. sebetolnya malas aaaa nak deal ngan skolah.. nak nak sekolah menengah.. hoiiiiihhh mana bley nak tipu bagai.. bebudak skola menengah kau tau je la kan.. tambah tambah bebudak fom fai kau ingat dia nak dengar ape kitar semula tu.. silap silap tengah aku becakap melayang tin, sokabar,plastik kat muka aku

karma is always function.. aku dulu ader ceramah yang cenggini siap spare novel tu bawak ke dewan.. novel tu lak balut ngan wrapping paper bunge bunge pastu tulis nota sejarah siap letak pencetak sasbadi.. gila kretip.. so aku sedikit isau la bebudak skang da tak cover cover macam aku dulu
imaginasi aku kan tinggi , siap tepikir tengah tengah aku berucap la katenya, bebudak siap selak selak majalah remaja.. nak nak cover depan hairul azreen.. tak ke pitam aku nant.. sentap terus tinggal stage nanges kat toilet.. drama sangat da neh..

letttsssss ke tabika jer la.. hati pun happy tengok bebudak kiut miut.. enciiiittttt jer jalan.. beg skola dengan dia sama besor.. da kata bebudak tabika kan.. kehmain kerek aku becakap.. tak pe la.. blur blur bebudak tu pun aku bole trima jugak.. nant pandai pandai la cekgu dia explain lain.. hehe

 amacam??? ada talent jadi cekgu tabika???
siap ngan gambar gambar amboiihhhh.. da macam nak promote MLM.. ramai downline neh
 nampak lima jari neh??? maksud dia.. Tak Buat Kitarsemula Siap Kau
kata makcik bebaju oren dengan mesra

kelas bebudak cantik gilerr... nape ehh aku dulu x der cenggini???



No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...