Sunday 21 August 2011

1day weekend jumaat

salam...
lame lak aku selang ari nak berblog yang seterusnya kan.. mula le tu.. ciri2 kemalasan..  meh cite sket aper y jadi 2 hari aku bercuti.. 1 skali.. aku da conpius.. aku cuti Jumaat @_~ da lama sangat aku x cuti  Jumaat.. aku cam hairan npe la ayah aku berbaju melayu bagai.. comey la dr hari lain.. pastu bila ayah aku cakap *ayah g masjid dlu* baru macam aku tesedar y aku kini bercuti ari Jumaat.. Jumaat penghulu segala hari..(^^) .. so pasneh kn tuned balik rutin mingguan.. 2nd aku selsesema dgn teruk.. huhu.. hasben aku cakap bertukar angin kot.. angin kl ke kedah.. *angin ikut negeri ker*

                                  Yang Paling Saya Suka Adalah
                                                       

                                                            ^


                                                            ^


            saye sude pasang ASTRO kat umah                
                                                                 *tepuk tangan*

cam jakun jer kan.. tp aku bangga sbb sumbangan aku kat umah da ade.. syabas betty syabas




No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...