Tuesday 16 August 2011

berjinak-jinak dahulu..beraktif-aktif kemudian


16 ogos 2011 slasa.
Salam perkenalan..  tujuan aku ari ni nak wat journal.. klu aku ase aku rajin, aku nak post masuk blog.. saja nak bg diri popular hehe..
Niat nak menulis da lama.. tp lately br rasa nak bebetol aktif* adakah masa sangat terluang*  nanti aku akn citer lebey lanjut.. knpa dlu aku x tulis tp skang nak tulis.. peredaran masa betolnya..
Ari nie 2nd day kat opis cawangan guar cempedak.. x da benda apa lagi nak wat.. so kita men conteng2 dlu.. ari ni cam biasa ayah yang antar.. *tetibe jd supir* da tu.. nak naik bas x bagi.. ~ko x de lesen ka fanis?? Saya ada.. suda lama.. tp gantung dlm frame.. bajet lesen agung..
Aku rindukan HQKL.. siyes.. sebab br sangat kot transfer sini.. klu waktu pagi neh.. mmg da bz.. PK akan pgl amek dokumen kat bilik dia..Akauntan akan tipon aku.. nak daftar surat masuk lagi.. aku sangat bz.. sumpah seranah aku *dlm hati saje* hehe.. opismate lak tekekeh-kekeh gelakan aku klu aku da wat muka seposen.. baru nak amek feeling nak keja.. da kn kerahan.. aku teringat kat pipah,wani,maz,daus dan en halim.. km sekepala.. port  aku la y jd tmpat berkumpulnya puak2 x betol ni..
Apekah fanis akan tulis pd keesokan nya.. kita nantikan.. pipah,wani,maz,daus dan en halim.. SAPA MEREKA.. KENAPA FANIS BEGITU TERINGATKAN WARGA2 INI

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...