Sunday 28 August 2011

journey to penang

28 Ogos 2011, 9.17am Ahad
salam..

Sedar tak sedar kita umat Islam hampir selesai menunaikan kewajipan Ramadhan.. Alhamdullilah aku diberikan kekuatan untuk menunaikan kewajipan ini*kecuali tut jer*.. bab terawih lak?? T_T mak ayah aku menang lagi.. nama jer muda tp.. (malas x hengat) InsyaAllah aku akan improve lagi.. Ya Allah.. temukan aku dengan Ramadhan yang akan datang bersama-sama org tersayang..Amin..

InsyaAllah  ari neh last day aku keja b4 proceed to annual leave by tomorrow.. sebelum tu meh kite wish sket
Happy Birthday kat abang aku Ahmad Faizol Malek yang ke 27.. tua da abg aku neh..  Raya kali ni memang amat berlainan sket.. dengan status2 diri yang baru..bukan setakat aku jer.. mak ayah aku pun sama.. kira sangat bertuah la..~ok fanis teruskan.. ape y ko merepek neh.. x de masuk ke tajuk lagi~

Ikut plan asal.. aku akan bertolak ke Penang berjumpa Buah Hati tercayunk in da middle nak bukak posa*ini cadangan Pn.Azlina kite.. selaku mak yang berkuasa hehe.. kiranya bebuka tepi jalan.. katanya nant tak jem especially nak masuk Penang Bridge.. cadangan adalah diterima oleh semua pihak *temasok ayah aku y slalu menjadi pembangkang* ok set~ hope x de tukar2 lagi.. ~nak citer ttg status lak bley, tajuk da masok kan~

Status yang telah bertukar sempena Lebaran Tahun 2011.. kita mula dr aku lah~ priority kepada tuan punya belog~

Farhainis a.k.a adik - isteri, maksu *y kiut*
Malek a.k.a ayah - tok wan
Azlina a.k.a mak - mak tok
Ahmad Faizol a.k.abang - ni aku confius skejap dia soh anak dia pgl abah, baba, dedi, walid, ayah *xcited x abes lg*
Noorul Husna a.k.a kak una a.k.a kak ipar aku- ibu
Penambahan ahli baru ...ceng.. ceng.. tepukan kepada

HAZWAN BIN AZHAR
*hasben kpd y kiut tadi tu* 

dan ahli baru yang terkini

tepuk dulu.....('',)

=,=




======(@
tepuk lagi (coz td ader y brenti tepuk)



(^,^)

MUHAMMAD UMAIR FAYADH BIN AHMAD FAIZOL
(buah hati kami sekeluarga, ader budak demok ni mmg x sunyi la umah kitaorg)



ok tu jer sesi tuk kali neh.. aku akn blaja cner nak upload pic lak pasneh.. (",)





No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...