Wednesday 17 August 2011

geng..

Episod seterusnya..

Sapa warga2 yang aku label kat previous post.. merekalah geng aku.. bukan geng bas skolah.. suma kat depart lme aku, aku kawan tp ini2 olang manyak kamceng.. kira leh count team.. 
kita kasik label ini PIPAH (bkn nama sebenar) dia PA ex bos aku.. dia cukup suka test sora dia.. bajet sedap + soprano.. kira Perbadanan x yah nak beli pembesar sora.. sora dia pun da leh cecah beribu watt.. tp ngan dia aku leh stori apa saja.. dia layan ja gedik2 aku.. slalu ugut nak nak rakam aksi gedik aku nak tunjuk kat hasben aku..ntah apa2.. skang dia pun da ke Caw. Mlake.. slamat maju jaya my fren..

Wani..
(currently tgh gastrik time aku tls ttg dia neh.. Daus y gtau aku ~mcm nak soh aku citer tntang ko lak pas ni yer Daus~ hehe)
Wani junior kat opis.. even br kenai tp ngan dia aku leh get along.. br kawen gak cam aku.. sme cam pipah aku leh citer apa sj.. dia duduk dekat jer ngan tempat aku.. kira x puas ati aper kat opis km akan toleh menoleh pastu wat memek muka x puas hati.. T_T

who next.. your mother.. eh bukan..ok la, kite citer si Daus..
Daus ni kira runner ar kat opis.. nak aper2 kita orde sm dia.. supir pun leh..Pem.Am Pejabat pun leh..Juru baiki mesin fotostat ke shredder pun leh.. tp tugas hakiki dia?? hahah.. tnye dia.. dia tau ke tak.. dia ni gak sumber berita terkini maklumat sensasi.. cepat update dia neh cam antivirus.. tu y suka geng ngan dia.. so kita neh kira tau apa saja..

smpai sini dlu.. ada keja lak..hehe.. saki baki geng aku.. aku stori kendian.. sekian.. :p

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...