Sunday 28 August 2011

Mee chong ~ bawal oh bawal

Salam sejahtera mee chong..* aku yakin ko bukan muslim *

Pertama sekali aku tepaksa jd rajin krn ko Mee Chong.. Duit aku juga mengalir tanpa rela kerana ko Mee Chong.. tapi kerana ko jugak aku dapat aper yang aku hajati Mee Chong.. tima kasih.. Sapa Mee Chong?

Bawal.. kau da x segah.. dulu kau di gilai mengikut darjat..aku pengikut setiamu hingga kini.. tp sekarang tidak lagi.. arianni mengambil tempat kau jatuh tersungkur, selendang yuna merampas tahkta kau diam membisu.. malah sukar nak cari kau lagi bawal..

ok2 cukup fanis ~ plz straight to da point..

Ok aku citer.. aku ader baju raya, tp tudung aku lom cari, aku leks2 dlu.. sebab?? bajet duduk kl smpai tua.. tgk2 aku da di Guar Chempedak.. Motif? aku mintak pindah tp aku masih telupa aku lom ada tudung raya.. Balik aloq staq aku masih leks2 dlu.. masih bajet duk kat Kl.. malam raya pun leh beli tudung mcm kat TAR.. tp tidak.. Kedah bkn cam tu.. Aku masih leks2 smpai la arineh sehingga terbawa nya kisah duka duit aku pokai beli tudung bawal kat kedai kain baju mee chong di Guar Chempedak, tak jauh dr opis y aku keja skang*da nampak da kaitan bawal  & mee chong bukan?*

Aku beli tudung bawal dengan harga RM25 ~aku bold dan merah di situ tanda pengaliran wang tanpa rela ~ harga dia da macam pembabitan awal bawal dalam dunia tudung.. tp apakan daya.. sbb aku pencinta bawal yang tiada tanding aku terpaksa beli.. kalau dulu kat jalan TAR berpantun2 aku nak minta harga kurang walaupun sehinggit menjadikan tudung bawal kat jalan TAR adalah RM14 sehelai..

Muka aku bulat bagai bola bukan bujur bagai sireh.. aku mmg x seswai nak pakai selendang.. kalau tudung cam Arianni  pun kadang2 sangat ja aku pakai.. haish!!!!.. aku memang x mo anjakan paradigma lagi.. aku slesa berbawal..

So....... kepada tudung bawal.. jangan isau.. aku masih penggemar tegar.. nak tukar pesyen mayb lambat lagi kot.. (-,-)


aku pokai.. sekian.

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...