Wednesday 24 August 2011

geng 2...

Salam 1 malaysia~

Ingat tak yang aku penah citer tentang geng yang aku rindu-rinduan.. ingat-ingatan.. mimpi-mimpian.. ari tu sekerat jer.. meh kita citer berkerat2 lagi.. kat sape ntah aku stop.. meh semak balik.. okie.. maz n en halim jer yang baki nyer..

kita bakikan.. ~nak mulakan da penah tulis kan hehe~.. dengan maz.. ceng..ceng.. nama diberi Maznah binti Ahmad Zahudi  dia neh kira teman balik aku walau datang opis x skali.. klu nmpak aku siap2 nak balik jer, cepat2 dia cakap~kak fanis.. wait for me.~ hehe sepanjang bejalan tu ada jer yang kami repekan.. kadang2 km bepisah haluan kat stesen kerinchi .. kadang kat haluan universiti.. dia nek bas, aku menapak sampai vista.. dengan maz neh mmg aku x kering gusi ader ja la modal lawak dia tu.. tp satu jer y kekdg aku geram ngan dia sebab dia suka hilangkan diri.. kena lak aku neh jalan menonong jer kekdag2 aku rupanyer cakap sowang, dia nak singgah ker, dia nak nek bas dia x gtau aku pun.. sedar2 je da x der kat blakang..


Last but not least En Halim.. haha Otai segala Lawak.. bley masuk Raja Lawak versi Kedah.. masa tau aku ngan En.halim ni nak pindah ramai bebudak kewangan cakap.. ~alah nanti kiteorg x dapat la nak dengar slanga kedah da.. korang da pindah*blushing* rupenyer ader gak peminat kami y berstatus kedahan ni.. mau x.. aku ngan en halim mmg redah cakap kedah piau punyer..

En. Halim ni dia N27 tp suke lepak kat tempat aku.. bila wat lawak, aku ngan wani gelak sampai tak igt dunia.. bila Mami Bos kuar dr bilik dia confirm nmpak km gelak terkekek2 so kira da macam mark km dua.. siap sound lagi.. Amboi Fanis n wani.. Happy nampak.. da kantoi.. En Halim x kena apa2 pun..sbb pas dia wat lawak jer dia blah.. km y masih  berbaki gelak tawa ni terbiar kekantoian ngan Mami Bos.

Semua tu da tingal kenangan yang tak mungkin aku lupa.. En. halim da ke Cawangan Perlis.. seperti jugak aku, yang punya komitment keluarga.. kami tinggalkan HQKL dengan seribu kenangan pahit manis.. semoga satu hari kami semua dapat berkumpul lagi.. amin




No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...