Tuesday 4 October 2011

bila da tak da rasa sayang~ emo lak

salam..

aku emo ari neh..bley lak mula ayat camtu.. sapa baca paper dalam 2,3 ari neh? saper.. saper.. tu y blakang tu baca x..

kes  main2 campak baby lak.. dalam perigi.. dalam longkang.. Motif?? Buat DOSA TAK HENGAT.. geram sangat.. nape la ade manusia cenggini.. da abes ker ase kasih sayang dalam diri.. da tak pandai simpan ker nilai simpati.. da tak ingat dosa ker yang berkati-kati.. huhu

Jujurnya aku sangat marah dengan org yang x da hati perut ni.. org yang nak anak susah payah telan itu ini.. dapat rawatan ke sana kemari.. pantang dengar ada rawatan elok tuk laki bini.. nama dia siap ada dalam register entry..

Aku skang da makin sensitif.. bila ada org tnya bab anak.. ye la even br jer kawen x smpai setahun tp keinginan tu sangat tinggi.. nak timang anak sendiri.. tp mungkin bukan lagi rezeki.. aku akan sabar menanti..

bayi2 diluar sana.. yang jadi mangsa keadaan, tempat mu di syurga sana.. berbahagialah.. doakan aku disini .. yang merindui suara seorang bayi.. doakan  agar aku tabah menanti memiliki bayi seperti kalian.. akan ku jaga bayi seusia mu.. agar sempurna.. Amin

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...