Tuesday 25 October 2011

makan-makan bersama tersayang

salam

Ingat tak post aku g makan tutti fruitti tu? alah.. yang pakai baju kotak2 yang muka happy giler tu.. ingat? tak ingat? ~ sila abaikan hehe

Sebenarnya pada malam tu terjadi lah ayat x bley blah perjanjian antara aku adik2 dan incik hasben. Perjanjian tu x da la sampai nak kena sign MoU.. Verbal agremeent jer.. Aku nak blanja insan2 tersayang neh makan-makan bila dapat gaji.. Tempat aku soh pilih sendiri.. so pd 21.10.2011 pergi lah kami berbondong-bondong ke Bukit Jambul Penang.. so malas nak citer banyak.. juz enjoys da pic je la eh.. hehe
cik wan n cik nis

kami g makan kat tempat yang tertera kat cup neh

hidangan aku spageti y len nasi lemak

ciwi nak ase benda baru.. sushi jer pun.. hehe

my adik2 sedang food test..

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...