Tuesday 11 October 2011

No tajuk~

salam..

Ko da kenapa No Tajuk lak? da abes idea? hehe.. bukan abes idea.. tp dlm 1 masa byk nak citer.. kang klu letak spesifik tajuk.. citer benda len da kuar topik kan..
Citer 1
 Dlm keta..
aku~ ayah.. simen tu ayah nak wat per? nak elokkan landskap tu eh (aku jer kata landskap, org len kata utan)
ayah~ tak la.. nak wat pintu cermin..
aku~ owhhh.. abes la umah aku da jadi aper lak kali neh - kata dalam hati jer-
ni umah semut..bukan umah aku


Citer 2
Dlm opis..
pali~ kak fanis.. ader keja apa gtau saya.. sya tolong
aku~ x da la pali..pali lak? ada keja?
pali~ x da la kak fanis (sambil godek2 fb d + mkn buah limau yang aku bg kat dia)

motif: kami ber2 x da keja ari neh.. so ase cam pelik n cuak lak.. ader keja salah.. x de keja salah
ni bukan aku.. file ngan cup ayaq pun bukan milik aku.. laptop pun sme :p

Citer 3
ni mutant..
Dlm alam maya
monolog sendri..
aku~ eh.. ader follower sowang lagi la dlm blog..
aku~ sapa neh..
aku~ haha.. laki aku





-sekian-

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...