Sunday 9 October 2011

Seisi Keinginan..Sesedap rasa..Sesuka hati....

Salam ceria..

Tajuk bukan sebarang tajuk.. tajuk ini punya cerita nyer.. meh kita huraikan dan kita kembangkan setiap ayat tersebut~ agak2 cikgu Som aku ms form 5 bangga tak ngan ayat BM anak murid dia?

Seisi Keinginan ('',)
keinginan aku nak makan tutti fruiti telah disuarakan kpd incin hasben.. incik hasben pun  tanpa perasaan juz angguk jer smbil kata~ balik la next week.. kita p.. hurmm.. ringkas.. Alhamdullilah spt dijanjikan mlm 7hb Okt dia usung gak bini dia neh ngan adik2 g tutti fruiti.. misi tercapai dgn keinginan aku telah diisi..
 
Sesedap Rasa (^-^)
memang sedap.. so pengacara tv y perkenalkan aku ngan tutti fruitti ni x tipu.. sbb dgn ekspresi muka dia cam feelin abes ni y buat aku membuak2 nak ase benda alah neh.. misi ke 2 tecapai dengan sedapnya rasa tutti fruiti neh..

\(^o^)/  Sesuka Hati  \(^o^)/
aku sangat suka hati.. aper y dihajati telah dipenuhi..nak kata mahal tu agak la.. tp sekali sekala ase2 ok kot.. ape org cakap.. reward tuk diri sendiri?? aa.. dengan mengkopakan duit org lain.. oker aper kan heheh.. special thanks to Mr HAZWAN AZHAR.. sbb menjadi penaja kami pada mlm tersebut.. adik2 meh kita say tenkiu meh.. cepat cakap.. hik..hik..

meh kita layan pic lak..
 
 design dlm dia.. 

  happy faces..

 introduce to all of u my adik2 left wawa,mie n me (fanis)

a yummy tutti fruitti.. 

Fanis n Mr. Hazwan selaku penaja utama~ thanks cayang!!!!!



No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...