Thursday 8 December 2011

bila da di namakan ayah

salam..
aku kini suda ada harta modal.. KBH 6128 Model Kelisa Auto.. aku bangga punya kereta walaupun aku membeli dengan bermodalkan pinjaman dari BSN.. kalau nak simpan duit sehingga RM21,500 mana mungkin aku simpan.. duit di tangan hanya cukup2 bulan sahaja.. hasil perbelanjaan  yang tidak berhemah..

aku bukan nak cerita tentang kereta.. aku nak citer tentang ayah aku.. sejak aku pakai keta dalam dua minggu lepas, aku masih ditemani ayah pergi dan balik kerja..aku drive dtg keja ayah kat sebelah, pastu ayah akn bwk balik keta, pastu petang datang amek, aku drive bwk pulang lak.. begitulah dua minggu ini.. dengan alasan aku belum mahir memandu.. ayah akan lepas adik bawak keta minggu depan.. itu kata ayah aku.. dan minggu depan itu telah menjelma.. ayah aku masih setia di sebelah.. aku dapat rasakan yang minggu depan.. dan depan.. ayah aku masih di sebelah.. sebab hari2 cakap ishhh... payah nak lepas adik ni.. seriau..

bila da dinamakan Ayah......

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...