Monday 5 December 2011

Kota Singa - Day 4.. Final

salam..
ini adalah entry terakhir aku tentang Kota Singa Day 4.. InsyaAllah akn aku ringkaskan entry neh, sebab aku da frust da nak re type balik.. benda neh akn aku blaja lagi dgn Zah naper post aku hilang dalam edit box.. kadang aku save menjadi, kadang tak.. so tepaksa la tulis semula..

Barang-barang kami laki bini da kemas siap2 malam tu.. sebab pagi2 keesokan harinya da nak check out.. perancangan laki aku barang2 tinggal di lobby so pas abes exhibition, antar barang exhibition kat bos then amek barang2 kami g airport..

check out time.. customer service sangat bagus

pic terakhir di bilik hotel.. sedey nak tinggal kan bilik tu

senyum.. tak perlu kata apa-apa

our room.. bubye sob..sob

im wan.. *sebut ala2 iklan shampoo rain*

Plan di exhibition hall pagi tu nak merayau di semua booth.. konon2 to say good bye la.. sbb visitor da tak ramai so leh jalan2 sket.. aku bekesempatan sembang dengan org Jepun.. brani sket nak sembang dgn Jepun neh sbb BI dia pun lebey kurang aku ja haha.. So sambil2 tggu di booth kami da kemas2 barang sket2 dan tepat jam 4.00 petang booth kami tutup..


ni la jiran kami Joe Dawson


aktiviti mengemas balik booth

berat nyer barang usah ditanya.. aku sampai tesenget2 usung barang itu ini.. masa nak bukak booth hanya banner jer yang kami usung, bila da tutup booth neh segala laptop, souvenior, paper beg dan macam2 lagi kami bawak.. sampai jer hotel terus kami amek barang2 kami dan menuju ke airport lebey kurang 6.00 petang.. flight kami jam 11 malam..

niat asal perancangan kami nak jejak Geylang tidak kesampaian.. sbb hujan yang lebat + barang2 yang banyak agak membataskan pergerakan kami.. menempek la kami laki bini kat Changi Airport.. seb bek kat Changi tu banyak jugak kedai.. bley jugak cuci mata..

macam biasa go through some prosedur sampai losyen aku kena rampas tggu la kami kat tempat departure sampai flight tiba.. dis are some pic in Changi Airport..

time neh around 8-9 pm agak sesak sket

katanya Changi Airport lebey besar dr KLIA.. not so sure

diaorg minah cun neh x suda2 sengih kat laki aku.. Jeles tau akak..

actually memana kawasan awam di Singapore mmg ader benda alah water cooler neh.. bagus kan..

ini da masuk tempat departure so org tak ramai nak2 lak jam da menunjukan kol 10 mlm lebey

yang diletak itu troli yang menolak itu aku

Flight to Penang Gate D38

aktiviti akhir di Singapore..... from toilet

belon..

last snap from Singapore..


Tamat suda pencheritaan aku ke Kota Singa.. Pengalaman yang sangat mengembirakan.. Moga diberi kesempatan untuk melawat tempat2 lain pulak.. InsyaAllah..

Latest plan~ InsyaAllah lawatan domestik sahaja setakat  hujung bulan 12 ni.. Jerai Hill comin soon..

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...