Thursday 1 December 2011

Kota Singa - Day 3

salam..

aper jadi pada day 3 aku kat Kota Singa tu?? bangun pagi tu tetibe mata aku cam bengkak sikit ala2 digigit kutu tilam *ada ker* dan ini amat mengembirakan aku.. sebab pagi tu turn aku g breakfast kat bawah..malas tol nyer aku nak turun  petama sebab sorang jer.. kedua kot2 la ader sapa2 ramah nak spekang dgn aku hehe.. ketiga laki aku cakap makan tengok betul2, mana tau kalau2 tak halal..aku kan suka redah jer.. isau lak aku..buatnyer aku temakan ker....eeeiii mintak simpang.. so aku gerak laki aku.. bang..bang tenguk mata orang neh??smbil mendekatkan mata aku kat muka dia.. tak payah turun eh?.. sambil mengharapkan laki aku cakap ok x yah turun.. ala sikit jer tu.. pakai spek tak nampak pun.. da g turun.. amek pengalaman makan kat hotel besar.. aper lagi, sambil mencebik2 muka besiap la aku.. dan ada seperkara lg.. yang ke empat benda yang plg aku tak suka.. lift dia tu sempoi sangat.. kena insert kad baru leh tekan.. huhu

kalau orang tak naik dalam setengah jam...abang p cari tau.. smbil aku kuar bilik dengan penuh ketakutan haha.. kesimpulannya cereal  ngan buah ja aku makan.. y len2 mmg aku ragu.. sbb halal dan tak halal makanan tu adalah sebelah menyebelah..

pas besiap kami laki bini pagi tu terus menuju ke exhibition hall seperti biasa dari pagi sampai jam 4 petang

ni la keja aku hehe

chumill kan dia..

aku juz usha souvenier booth neh jer...
hasben aku tengah *mengoreng* ini olang

wakil dr singapore


masa nak besiap2 tutup booth tu laki aku cakap.. kita g Singapore Flyer nak?... mahal tak?? aku tnya.. ntah.. tak kot.. kad kredit ader.. kata laki aku sambil sengih2 kambing.. ishhhhhhh.. jgn amalkan.. konon2 baik jawapan dr aku..

seperti biasa kami ke mana2 pun juz jalan kaki.. so ke Singapore Flyer tu pun sama juz jalan kaki sebab memang tak jauh pun.. dan taraaa



pemandangan dr atas.. ko tgk betapa byk kapal nak masuk

posing sket..

litar keta..


nak menuju singapore flyer.. ade tempat pameran

cara posing.. laki aku tiru aku.. bukan aku tiru laki aku..



pas gi Singapore Flyer agenda kami hanya dalam bilik sebab laki aku nak tengok bola.. sekian

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...