Monday 12 December 2011

Ombak Rindu.. Reda itu ikhlas..Pasrah itu menyerah

salam
Bermula dari 1 Disember 2011 Melaysia telah dilanda Ombak Rindu.. Ombak ini hanya melanda di pawagam2 sahaja tiada kaitan ombak ditepian pantai laut sungai dan sebagainya.. hehe..tiada kaitan juga dengan citer  Ong Bank dilakonkan oleh Tony Ja.

Walaupun tidak bekesempatan nak tengok dgn laki sendiri (sob..sob..) aku g tgk ngan opismate.. jadilah dari tak tgk langsung.. so tak perlu lagi tunggu di Astro First (mmg niat nak langgan if tak sempat tgk wayang)

best.. sedih..menarik.. kelakar (eh.. ade jugak).. tapi tak cukup buat aku nanges lagi.. juz dada aku jer berombak selari dengan tajuk citer tu bila part Hariz serang Izzah.. T  T

filem ombak rindu adaptasi dari novel fauziah ashaari


fanis.. lisa..hazwan.. eh?  tp bab kawen aku tak redo

 Dalam wayang tu kan aku...
@ minum cool blog sampai abes..slurppp.slurpp.. ( seb bek xde spot check sbb bwk outside food)
@ abes kan pop corn.. yang lemau2 pun telan jugak
@ aku tingat laki aku.. (- -)

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...