Tuesday 18 December 2012

28

Assalamualaikum

Hari neh bufday laki aku yang ke 28.. tua da pun.. Happy Bufday Abang ('',) semoga panjang umur dan di murahkan rezeki.. will always love u till jannah.. sedey sebab aku tak penah ada dengan dia sepanjang bufday dia.. ini perkara serius :')

menjadi kebiasaan aku meroyan bab nak pikir adiah.. hooooiiiiiihhhhhh jenuh sungguh..  banyak faktor sebabnya.. pertama kedudukan kewangan.. so aku kena jadi lebey kreatif dari orang lain.. sebab aku nak bagi adiah yang best, tapi murah.. bole?? satu lagi sebab aku kalau bole nak cari adiah yang dia bole guna.. itu lebey berbaloi :)

sekali nak bg adiah bekali-kali aku google, survey apa yang bagus dan mampu.. kalau perempuan neh variety sket barang dia.. neh lelaki.. menelaah jugak aku seminggu dua neh..

yang paling best aku penah bagi sarung bantal.. kau mampu??? meraung laki aku dapat adiah tu.. itu da tahap-tahap aku tak bole pikir da.. bajet laki aku nak letak bilik dia ke..keta ke.. sekali dia tak mo.. bukan jenis dia nak hias bagai.. T_T 

bufday laki aku kali neh kira bertuah jugak.. sebab time gaji + bonus.. dan syukur sebab idea present tu da come a cross my mind.. tinggal nak cari jer lagi.. nak gtau skang tak bole sebab dia pun blom tahu.. hope dia suka lah.. yang penting memenuhi ciri yang aku nak.. bukan hiasan, bole di pakai, dan harga ikut poket aku.. 

to my shayang

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...