Sunday 16 December 2012

Lemau

Assalamualaikum

Asal Ahad kau lemau =,=

Maunyer aku tak lemau.. setat Kames aku da cuti.. balik Penang.. hati tak cukup kuat beb.. Niat nak gap dua minggu tak tercapai.. apesal la lembik sangat aku neh.. cakap budak asrama hati kental..puiiiiii

neh gara-gara laki aku cuti jugak.. maka aku pun joined sekali.. dia soh aku simpan cuti sebab next year banyak nak pakai.. ader aku heran.. Nan hado.. sedar2 da tecongok kat stesen sg nibong.. sila collect aku.. tahun depan laki aku nak bejalan gi mana-mana aku melalak sensorang.. sebab cuti abes.. padan muka guwe..

hari neh lak bebudak penguatkuasa tak da.. tinggal aku dan kak fizin.. lemau aku neh da jadi macam set kombo lemau + malas.. padehal keja adalah berkodi-kodi.. nantilah.. aku nak seru semangat yang hilang neh..

itu je la nak citer.. nak turun bawah beli makan.. bab makan aku tak yah seru semangat segala.. memang tertanam dalam diri.. nice -_-




No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...