Wednesday 6 February 2013

The Expired Story ~ Bakal di Tayangkan

Assalamualaikum

Aku baru balik dari pengambaran sinetron.. Tajuk The Expired Story.. lama pengambaran kali ini.. banyak episod lak tu.. Kalau citer Setia Hujung Nyawa view rate dia dekat bejuta penonton.. aku pun apa kurang.. 0.000000000005 juta.. janji juta.. gituw

Episod 1 ~ Maulidur Rasul
Episod 2 ~ Bowling Nite
Episod 3 ~ Langkawi wif love
Episod 4 ~ My Malaysia Beautiful Day
Episod 5 ~ Blackout

amacam banyak ke tidak?

Episod 1

Aku tak penah join Majlis Maulidur Rasul kat taman aku neh, selalunya mak ayah aku jer warga tetap dan berpencen.. Alasan tiap kali mak aku ajak? Malu lah.. ok.. alasan kukuh

Tapi tidak pada tahun ini.. mungkin merasakan faktor diri da tua maka tahun neh aku join.. bertarikhkan 24 Januari 2013 bersamaan 12 Rabiulawal 1434H aku dan penduduk Taman Bersatu Simpang Empat sama-sama berarak sambil berselawat ke ats Junjungan Besar Rasulullah S.A.W.. 


 ummi wa abi (kata maulidur rasul arab sket)

 sebelum melepas.. eh berlepas

dibekalkan ini.. sila jangan mulut jer tekumat kamit..suara tu kuar sket

 perarakan bermula
 dibekalkan ini juga.. eh?
 abi, ummi wa ana
 sampai suda masjidnyer

 al jawaher
malu tapi mahu

bersambung......

promo episod seterusnya


 bowling nite

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...