Wednesday 20 February 2013

Terima Kasih

Assalamualaikum

Aku penah citer tentang  HIM dan aku rasa aku nak citer tentang him sekali lagi.. ke lagi sekali.. ader beza ker? apa  pun perbedaanya, aku tak akan retype semula.. lenguh jari.. hik..hik..

mana tau kalau dia senang hati dengan entry neh, tak ker ahli syurga aku nanti?? wakaka.. verangan

begini..
pada suatu hari, aku suarakan hasrat aku nak buat treatment kesuburan di hospital memandangkan kami da 2 tahun berkahwin.. membayangkan umo  masing-masing da tua, maka perlu disegerakan.. mana yang berpenyakit boleh dirawat.. lambat cepat proses belakang kira..

kalau da umo nak jejak 30 tahun dan keatas baru nak start treatment, takut nanti masalah lain timbul.. produktif seorang wanita akan bekurang selepas berusia 35 tahun tetapi lelaki sebaliknya.. kilang mereka long last selagi tiada masalah kesihatan yang kritikal.. perempuan neh kilang dia cepat shutdown.. paham? tak faham tanya operator pengeluaran wanita dikilang berhampiran..

melalui pembacaan aku tentang pengalaman orang lain, antara sebab rawatan tidak berjaya disebabkan tiada support dari pihak suami.. dan jujur aku sangat takut akan perkara itu.. personnally im asking my hasben due to this problem.. and his answered is ego.. and again im asking.. kenapa bang..? ye lah.. tecabar la.. mean tak jantan all that

dan jauh di sudut hati, aku sangat beterima kasih pada HIM kerana ironinya dia da jatuhkan ego dia demi aku..

Ya Allah..
Lindungilah lelaki ini..
Dari setiap apa jua perjalanan hidupnya
Berkatilah kehidupan kami
Ringankanlah ujian untuk kami
Untuk terus hidup dalam naungan-Mu 

Terima Kasih
Cinta Matiku- Hazwan

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...