Thursday 3 May 2012

Gojes ker?

Assalamualaikum,

fanis.. awok (ayer hitam sangat) email kat saya lain raw data tu.. kat webmail sisa x dapat.. balas aku~oke encik A**.. saya email yahoo la eh..

so tanpa membuang masa (setelah stengah jam arahan ditrima) aku pun bukak yahoo dan silenty say.. HOMAIGOD.. jadah aper mak cik neh?

baca lak tajuk.. Mom arrested for taking 5 year old tanning




suka hati eh ko  mak cik nak tanned sampai cenggitu ghuper.. x de lak dia siar pic anak dia.. aku tak dapat bayang.. sungguh.. juz imagine muka dia pun da cam itu.. anak dia??? owhhhhh.. poor girl.. asal mak ko bodo amat..

ni la bangsa-bangsa tak reti nak syukur.. da elok tuhan bagi muka putih nak lak di tannedkan..

kpd mak cik  kulit karat..
meh aku nak gtau.. kat mesia neh.. ko tau jenama fair and lovely
meh aku tunjuk

da tau.. da tenguk.. bersusun tau orang nek beli benda alah neh..nak bagi putih kulit yang tak berapa nak cerah tu bak kata abby fana.. aku rasa la.. mydin mart tu kalau dia order barang kat pembekal.. list pertama Fair & Lovely neh confirm tak tinggal



 tenguk neh mak cik.. dari tanned ke cerah.. tapi mak cik??? T____________T

hasilnya.. boipren si rani (nama harus seswai) sayang giler..

 confirm2 da jimat.. mai teh secawan..

 sanggup x naik keta.. beskal jer.. motif? kasik lambat sampai.. 

ko tenguk mak cik?? si rani neh tido pun bole senyum2.. ko? hasben ko pun lari..

oh mak cik karat.. klu ase nak sangat muka cenggitu.. meh blakang umah aku.. x yah g spa ke tanning salon..da la mahal.. rupa ko arghhhh malas aa nak cakap

tempat yang aku offer neh.. ruang dia luas.. duduk la selapang mana pun ko nak.. nasib ko baek kena dengan musim dia dapat la ko menuai hasil..  percuma lak tu? kawan2 pun ader.. ko nak.. meh aku tunjuk tempat tu
 

ni kawan ko.. nama jemah

ni ler spa dia

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...