Tuesday 1 May 2012

KL-- edisi asal habis

Assalamualaikum

Niat asal aku malas da nak cerita aku pegi KL.. nta kenapa lately aura malas tu bagai diserap dalam diri tanpa boleh di keluarkan lagi.. tp org-org tua selalu pesan.. jgn lepaskan batok di tangga.. maka aku habis kan juga la eh..

a picture tell everything.. so apa kata aku letak jer gambar.. then. para hadirin sekalian boleh mencipta cerita-cerita berdasarkan gambar mengikut teori masing-masing.. bole? nama pun edisi asal habis

sama tapi tak serupa.. mayb secara kebetulan ader anggota yang  muka seiras yang semestinya mak lain pak asing.. dari kiri pasangan hasrul & qamal (putrajaya), pasangan awe(kelantan) & azi (kedah), pasangan erin & nurul (kedah) last but not least.. pasangan rafis & firdaus barisan hadapan dr kiri no.2 dan no.6.. gmbar kurang jelas sket..


ini pandang depan congkang.. kalau pandang belakang congkang maka terbatal lak pertandingan ini.. wakil dr kedah.. shuhada & kecik (bertopi)
kecik berjaya menyandang gelaran juara

cam biasa pasangan aur dengan tebing..

wakil dam haji..  tahniah nita (bertopi kuning).. menang tmpat ke-3
ini anak yati ex-opismate aku sebelum kami terpisah haluan.. damia n untie fanis

acara badminton diwakili oleh hasyir incik azrul.. tiada tempat buat mereka.. cuba lagi

time to dinner.. malangnyer.. hanya cerita2 sedih saja menjamu kami malam tu.. malas nak cerita.. buat aku sedey jer.. kesimpulan.. x best..


selepas
sebelum

maaf atas keserabutan susunan picture.. mari kita tgk picture sebelum dlu.. sila fokus bahagian belakang d-max especially kat cover hitam tu..

okeh.. atas dasar malas nak bejalan dari pusat sukan ke padang um yang amek masa beh kurang setengah jam bejalan lenggang kangkung.. maka kami telah menahan 1 d-max juga hak milik perbadanan dengan penumpang seramai 12 org spt gmbar selepas..

aku rasa.. aku rasa la.. tak tayar dia kena tukar mayb spring tayar yang bengkok.. haha.. gila ramai yang naik belakang tu.. kami da mcm haiwan yang seswai dijadikan korban time raya ats lori (bhs belapiknya) sambil tepekik2 bila sampai di selekoh atau bonggol tinggi..

sampai kami di padang tak lupa kami ucapkan trima kasih daun keladi kalau rosak dmax jgn hubungi kami kepada pemandu yang baik hati itu..

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...